Rabu, 25 Disember 2013

PBS Pendidikan Jasmani dan Pendidikan Kesihatan Tingkatan 3

PBS Instrumen Standard Prestasi Pendidikan Jasmani dan Pendidikan Kesihatan Tingkatan 3 diterbitkan bagi memudahkan pihak guru PJPK untuk mentadbir PBS (Pentaksiran Berasaskan Sekolah) di sekolah menengah.

Mengandungi 33 evidens berdasarkan Dokumen Standard Prestasi (DSP) yang dikeluarkan oleh Kementerian Pelajaran Malaysia dimana ia merangkumi Band 1 sehingga Band 6 untuk mentaksir pencapaian pelajar-pelajar di Tingkatan 3.

Instrumen ini disusun mengikut turutan bab di dalam buku teks bagi matapelajaran PJPK Tingkatan 3 bertujuan memudahkan guru merancang dan melaksanakan P&P (Pengajaran dan Pembelajaran) serentak dalam satu-satu masa.

Instrumen ini juga diolah dalam bentuk yang mudah, ringkas dan padat bagi memudahkan tugas guru melakukan penskoran selain mampu memotivasikan pelajar untuk menjalani PBS.

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

berapa harga?

Zura Shibi berkata...

Sila hantarkan Emel pertanyaan anda ke perwiraminda@yahoo.com

ain berkata...

Saya nak cikgu bahan tersebut noorainisamadi@yahoo.com

Unknown berkata...

Sy juga nak instrumen ni... email ajee_gitarist@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

saya nk juga bahan tersebut...email uzmiradiya555@yahoo.com

Ikram A Samad berkata...

saya nak beli bahan tersebut emel saya di zameerzidane@gmail.com

Nizam berkata...

Assalam.
Saya berminat nak mengetahui tentang buku modul PJPK tingkatan 1 2 & 3.

Berapa haega senaskhah?

Emel saya: snbsmy@gmail.com

Sekian, terima kasih.

Shahrun nizam bin Shahir,
Muar, Johor.

PROMOSI JUALAN RUNTUH TAHUN BARU 2021

  ALAT BANTU MENGAJAR   ----------------------------------------------- i-MAB Haiwan 1 KOTAK - ( 5 SET i-MAB) HARGA PROMOSI = RM 150 (termas...