Selasa, 21 Mac 2017

Instrumen Pentaksiran Pendidikan Jasmani dan Pendidikan Kesihatan KSSM Tingkatan 1

Instrumen Pentaksiran PJPK KSSM Tingkatan 1

  • Instrumen Pentaksiran PJPK Tingkatan 1 ini diterbitkan untuk membantu guru mentadbir PBS (Pentaksiran Berasaskan Sekolah) di sekolah menengah.
  • Mengandungi kesemua Standard Prestasi yang ditetapkan dalam Dokumen Standard Kurikulum dan Pentaksiran (DSKP) berdasarkan Kurikulum Standard Sekolah Menengah (KSSM) Kementerian Pendidikan Malaysia.
  • Instrumen ini disusun mengikut turutan bab/unit bagi matapelajaran PJPK Tingkatan 1. Guru bebas menentukan kesesuaian pengajaran mengikut ketetapan kandungan Rancangan Pengajaran Tahunan (RPT) panitia di sekolah masing-masing.
  • Penggunaan instrumen ini secara menyeluruh dan kaedah pengajaran guru yang terkini, terancang serta menarik, mampu mengoptimumkan keberkesanan pengajaran dan pembelajaran (PDP) dalam matapelajaran PJPK di padang ataupun bilik darjah.
Untuk tempahan sila hubungi wakil kami yang berhampiran tempat anda atau hubungi Puan Zura 017-3595074 untuk maklumat lanjut.

Tiada ulasan:

PROMOSI JUALAN RUNTUH TAHUN BARU 2021

  ALAT BANTU MENGAJAR   ----------------------------------------------- i-MAB Haiwan 1 KOTAK - ( 5 SET i-MAB) HARGA PROMOSI = RM 150 (termas...