Khamis, 29 Disember 2016

Instrumen Pentaksiran Pendidikan Jasmani dan Pendidikan Kesihatan KSSM Tingkatan 1

Alhamdulillah , Perwira Minda ingin memaklumkan berita baik buat guru-guru Pendidikan Jasmani dan Pendidikan Kesihatan Tingkatan 1 Tahun 2017 bahawa kami akan menerbitkan buku terbaharu iaitu Instrumen Pentaksiran PJPK KSSM Tingkatan 1 menjelang 2017.

Isi kandungan buku ini adalah berdasarkan DSKP Dokumen Standard Kurikulum dan Pentaksiran KSSM Tingkatan 1 2017. Sesuai digunakan oleh guru-guru pjk mengikut keperluan semasa. Instrumen ini memudahkan segala perancangan aktiviti guru-guru di dalam melakukan pentaksiran kepada pelajar-pelajar sepanjang tahun 2017 seperti yang dikehendaki di dalam DSKP KSSM PJPK Tingkatan 1 terkini.

Buat guru-guru pjk tingkatan 1 yang berminat untuk membuat tempahan boleh menghubungi kami melalui email : perwiraminda@yahoo.com atau whatsapp: 017-3595074. Dapatkan sample buku secara PERCUMA!

Selain dari itu , Perwira Minda juga meneruskan aktiviti penjualan Buku Modul Latihan PJPK Tingkatan 2 & Modul Latihan PJPK Tingkatan 3 yang mengandungi ilustrasi berwarna yang menarik dan dapat dijadikan sebagai nota pelajar semasa P&P di dalam kelas. Buku Modul Latihan ini juga boleh diberikan kepada pelajar-pelajar ketika guru-guru pjk sibuk dengan aktiviti sukan di luar sekolah.

Bagi PJPK Tingkatan 4 & 5 , kami masih lagi menjual Buku Aktiviti PJPK Tingkatan 4 & Buku Aktiviti Tingkatan 5 . Di mana soalan berbentuk i-THINK dan KBAT menguji pemahaman pelajar-pelajar selepas mempelajari setiap bab di dalam subjek Pendidikan Jasmani dan Pendidikan Kesihatan di dalam kelas bersama-sama dengan guru pjk. Telah terbukti buku ini banyak membantu guru-guru pjk tingkatan 4 & 5 di dalam P&P PJK.

Untuk keterangan lanjut , guru-guru bolehlah menghubungi kami melalui email : perwiraminda@yahoo.com atau whatsapp : 017-3595074.

BERSAMA-SAMA MEMARTABATKAN PENDIDIKAN JASMANI DAN PENDIDIKAN KESIHATAN

-Perwira Minda

Tiada ulasan:

PROMOSI JUALAN RUNTUH TAHUN BARU 2021

  ALAT BANTU MENGAJAR   ----------------------------------------------- i-MAB Haiwan 1 KOTAK - ( 5 SET i-MAB) HARGA PROMOSI = RM 150 (termas...